Wie gebruikt deze voorwaarden?
Deze voorwaarden worden gebruikt door Betim. KvK nummer: 17140628, BTW nummer: NL810485394B01 In deze voorwaarden bedoelen we met “we” of “wij” en “ons” of “onze” één van onze medewerkers die jou je product verkoopt. Als in deze voorwaarden wordt gesproken over “ik”, “je”, “jij”, “jou” of “jouw” bedoelen we daarmee de persoon die via onze website www.betimmeubelen.nl een product bij ons koopt.
Waarvoor gelden deze voorwaarden en per wanneer?
Deze voorwaarden gelden wanneer je via onze website een product bij ons koopt. Deze voorwaarden gelden per 1 april 2020. We behouden het recht voor om de algemene voorwaarden te wijzigen.
Wat koop ik bij betimmeubelen?
Je kan via onze website producten kopen die op dat moment op voorraad zijn. Je kan geen producten reserveren. Als een product dat je hebt besteld toch niet meer leverbaar blijkt te zijn, zullen we je dit zo snel mogelijk laten weten en mag je de bestelling uiteraard kosteloos annuleren. Je ontvangt vooruitbetaald bedrag dan uiterlijk binnen 14 dagen na annulering terug.
In onze webshop vind je de producten die wij verkopen. We besteden veel aandacht en zorg aan de inhoud van onze communicatie-uitingen. Toch kan het gebeuren dat de informatie daarin, zoals bijvoorbeeld productspecificaties of prijzen, niet juist, niet volledig of niet meer actueel is. Wanneer duidelijk is dat de informatie verkeerd is, geldt uiteindelijk de informatie die we bedoelden en zijn we niet aan de verkeerde informatie gebonden.
Welke prijs betaal ik?
Op onze website vermelden wij duidelijk de prijzen van de producten die je via onze website kan kopen. De prijs die je uiteindelijk betaalt is de prijs die wordt getoond op het moment dat je op de bestelknop drukt. Hoewel we veel aandacht en zorg besteden aan de inhoud van onze website kan het toch gebeuren dat de prijs waarvoor je een product bestelt verkeerd was weergegeven. Wanneer duidelijk is dat de prijs verkeerd was, geldt uiteindelijk de prijs die we bedoelden en zijn we niet aan de koop gebonden.
De kosten voor het bezorgen van het product naar het door jou opgegeven adres betaal je zelf, deels zelf of niet, afhankelijk van de grootte en het gewicht van het product. Wij zullen deze kosten op de website weergeven. Ook zullen we de uiteindelijke afleverkosten voor je bestelling duidelijk tijdens het bestelproces weergeven voordat je jouw bestelling definitief plaatst. Het kan zijn dat je voor bezorging op de Nederlandse Waddeneilanden aan de eilandvervoerder een extra toeslag moet betalen. Alle vermelde prijzen zijn inclusief de op dat moment geldende btw.
Kan je een bestelling annuleren?
Totdat we zijn begonnen met het verzamelen van de goederen, kan je de bestelling annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice per mail of telefonisch. klantenservice@betimmeubelen.nl / 040-2011200
Hoe kan ik betalen?
Je kan bij ons alleen vooruitbetalen, dit kan via iDEAL of een overboeking. Als wij een aan ons betaald bedrag aan je terugbetalen (bij annulering of ontbinding van je bestelling) dan betalen we dat door middel van een terugboeking aan je terug. Voor alle producten geldt dat ze ons eigendom blijven totdat je alle in verband daarmee aan ons te betalen bedragen hebt betaald.
Wanneer ontvang ik het product?
Indien het product op voorraad is zal het product na ontvangst van je betaling binnen 3 tot 10 werkdagen geleverd worden. Afhankelijk van het product en jouw bezorgadres. Indien het product niet op voorraad is, maar wel leverbaar zullen wij het product uiterlijk binnen 30 dagen na de bestelling laten bezorgen op het door jou opgegeven adres. Als het ons onverhoopt niet lukt om het product binnen deze tijd af te leveren zullen we daarover zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Als we in overleg met jou afspreken dat we later leveren, zullen we die afspraak per email bevestigen. Als je niet wilt dat wij later leveren mag je de bestelling kosteloos annuleren en ontvang je een eventueel vooruitbetaald bedrag weer terug.
Wanneer bezorgen we?
De meeste bestellingen bij ons bezorgen wij via PostNL, PostNL bezorgt bestellingen van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 21:30 uur en op zaterdag tussen 8:30 en 18:00 uur. We bevestigen je bezorgdatum via e-mail zodra deze bekend is (levertijden staan per product vermeld).
Hoe ontvang ik het product?
Om een efficiënte bezorging mogelijk te maken vragen we je rekening te houden met het volgende:
• Producten in meerdere verpakkingen: Producten die uit meerdere verpakkingen bestaan kunnen alleen compleet op transport worden gezet.
• Aanwezigheid: Zorg dat er op de afgesproken bezorgdag en -tijd iemand thuis is. Als we niemand thuis aantreffen, betaal je de kosten van een tweede bezorging zelf.
• Eilandbezorging: we bezorgen alleen op het Nederlandse vaste land. Informeer bij de eilandvervoerder naar de mogelijkheid om het product op een Waddeneiland te laten bezorgen. De bestelling wordt op de afgesproken datum bezorgd bij de eilandvervoerder. • Buitenlandse leveringen: we bezorgen geen producten die je via onze website koopt buiten Nederland voor de getoonde verzendkosten.
Bezorgen we ook op de Waddeneilanden?
Als je op de Waddeneilanden woont, wordt je bestelling op de afgesproken datum aan de eilandtransporteur geleverd. Deze transporteur neemt contact met je op om een bezorgafspraak te plannen zodra je bestelling binnen is. De extra transportkosten moeten rechtstreeks aan de transporteur betaald worden.